Salgsbetingelser

​Almindelige salgs og leveringsbetingelser for Bred VVS / Varmeservice Syd ApS

1. Tilbud​

Hvordan modtager jeg et tilbud fra jer?
Du er altid velkommen til at kontakte os telefonisk eller på mail for et uforpligtende tilbud.
Derudover kan du på vores hjemmeside udfylde en formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Formularen, mail og telefonnummer finder du her:​

Såfremt andet ikke er anført, er tilbuddet gældende i 3 måneder.​

2. Accept​

For at vi kan udføre vores arbejde, er det vigtigt at vi har din skriftlige accept af tilbuddet. Denne accept skal vi have senest 8 dage før vi påbegynder vores arbejde.

Du accepterer tilbuddet skriftligt ved enten at sætte din underskrift på tilbuddet og sende det tilbage på mail eller ved at sende os en mail, hvor du skriver at du accepterer tilbuddet.


3. Priser

Når du modtager tilbuddet, vil der være en prisliste over materialer m.m. der indgår i det tilbud vi har lavet til dig.

De opgivne priser er excl. moms, dog er den samlede pris, i bunden af tilbuddet, incl. Moms.​


4. Betalingsbetingelser

Betaling skal ske senest 8 dage efter faktureringsdatoen, såfremt andet ikke er skriftligt aftalt.

Fakturaen vil du modtage på mail.

Ved længere varende opgave vil der blive fremsendt en a´ conto betaling på udført arbejde til dags dato (hermed forstås arbejde det strækker sig over en måned). Betaler køber ikke til aftalt tid, har installatøren fra forfaldsdatoen, krav på morarente som udgør den officielt fastsatte diskonto med tillæg af 9 procentpoints.

5. Garanti og service

Ved Bred VVS ApS forholder vi os til producentens fabriksgaranti. Det vil sige, at på monterede varer ydes der almindelig gældende fabriksgaranti, såfremt varen er behandlet korrekt, som foreskrevet i brugsanvisning.

Har du fået monteret en vare af os, som er defekt bedes du kontakte os. Før vi kan udbedre den defekte vare, skal vi først kontakte producenten, som skal stille en ny vare til rådighed for os. 

Vi gør hermed opmærksom på, at den defekte vare oftest bliver erstattet med en ny uden at man skal betale for denne. Alt efter hvilken producent, der har fremstillet varen og deres fabriksgaranti, som vi forholder os til, vil du kunne opleve, at du kan blive faktureret for de timer vores montør har brugt på at erstatte den defekte vare.

VIGTIGT!

Vi yder ikke garanti på kundens egne varer

6. Reklamation og mangler

Reklamationer skal være os i hænde senest 8 dage efter arbejdet er udført. Bred VVS ApS yder ingen erstatning for udgifter eller tab, som manglen i øvrigt måtte have medført køber.

7. Ekstra arbejde

Skulle der opstå noget ekstra arbejde for os, vil dette blive beregnet som timeløn.

Selve timeløn og evt. materialer der bruges, for at udføre det ekstra arbejde der måtte opstå/være, vil blive faktureret på en særskilt regning. 

8. Ejendomsforhold

Materialet forbliver installatørens ejendom , indtil betaling er erlagt fuldt ud, i den udstrækning et sådant ejendomsforbehold er gyldigt efter gældende ret.

9. Tilbud / Overslag

For tilbuddet gælder AB18 og AB18 Forbruger.

​Andet bygningsarbejde som f.eks. El – Tømrer – Murer – Maler er ikke en del af tilbuddet med mindre andet er angivet på selvsamme

​Sådan gør du, hvis du vil klage over din VVS

Skulle du mod forventning have noget at udsætte på det udførte arbejde, skal du naturligvis i første omgang rette henvendelse direkte til os. Dette har du mulighed for at gøre på telefonnummer 74 67 15 12 eller på mail vvs@bred.dk.

Ofte vil der være tale om misforståelser eller fejl, som hurtigt kan rettes op, så sagen kan løses i mindelighed. Er du fortsat ikke tilfreds, har du mulighed for at klage til Ankenævnet for Tekniske Installationer.

Her kan du bestille et klageskema, som skal udfyldes og returneres.

Direkte link til deres hjemmeside og klageskema:

​Adresse og telefonnr.:

Ankenævnet for Tekniske Installationer
Paul Bergsøes Vej 6,

2600 Glostrup

Tlf. 87 41 77 90

Langt billigere end en retssag med VVS-garantiordning

Med VVS-garantiordningen sparer du de dyre udgifter til besigtigelse, advokater med videre. Det koster kun et gebyr på 500 kr. at opstarte en klagesag. Dette beløb får du dog tilbage, hvis Ankenævnet finder, at du helt eller delvist har ret i klagen. Herefter vil installatøren blive pålagt at udbedre installationen uden yderligere udgifter for dig.​

Har du spørgsmål eller ønsker du et gratis tilbud på din VVS-opgave?

Du er altid meget velkommen til at stille spørgsmål eller bede om et uforpligtende tilbud.  Vi svarer altid snarest muligt.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig med din henvendelse.

Kontakt os i dag!

​Udfyld formularen herunder, så vender vi tilbage snarest muligt. Vi står altid klar til en snak om din opgave, uanset om du har brug for rådgivning eller udarbejdning af et uforpligtende tilbud - på netop din opgave!

 
 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

★★★★★

Vi er vurderet 4,5/5 stjerner ud af over 30 anmeldelser på Go​​ogle​.

Henrik Guldberg udtaler ...

"God service og kvalitet."

Bent Thestrup udtaler ...

"Dygtige og handlekraftige VVS folk."

Kaj Lorenzen udtaler ...

"Fin service."

Kort om os

Bred VVS ApS løser alle former for opgaver inden for VVS-faget. Fra vedligeholdelse af rør og vandinstallationer til indretningen af det nye badeværelse, fra renovering af varmeanlæg til udskiftning af radiatorer.

CVR: 34223572

facebook-hvid

Kontakt os

Bred VVS ApS

Nørrevej 45 C, 6340 Kruså


Send os gerne en e-mail. Alle henvendelser vil blive besvaret hurtigst muligt.

E-mail: vvs@bred.dk 

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at ringe til os. Vi hjælper dig gerne, hvis du har spørgsmål til en VVS-opgave eller lignende.